Упаковка ноутбука

Категорії статей: Ноутбуки ; 26.11.2010

Уявимо собі наступну картину - Ви прийшли в магазин, вибрали на вітрині новий ноутбук і просите принести такий із складу. Вам принесли, коробка виявилася розкритою, далі ваші обурливі репліки: “Що таке? Чому коробка на нову машину розкрита? Ви мені намагаєтеся б/у впарити!?; Або зворотня ситуація, тепер уже говорить продавець: “В даний момент коробка запечатана, якщо ми її зараз відкриємо, Ви будете зобов'язані купити саме цей ноутбук”; Ви погодитеся з такими умовами? А якщо там з матрицею не все гаразд? Або пристрій якесь не працює?

Упаковка ноутбука

А чи варто боротися за нерозкриту коробку? Розглянемо порядок надходження нового товару на вітрину магазина - ноутбук зібраний, доставлений в якусь країну до крупного оптовика, доставка постачальникові на території України, і, нарешті, в магазин. Це найкоротша дорога, частіше він набагато довша. Що відбувалося з ноутбуком під час доставки? Хто його кидав, як і куди? І що залишилося від нього? За доставку виробник не нестиме відповідальність (як правило, за це відповідає сторонній перевізник) але навіть якщо він візьме відповідальність на себе, виробник далеко, а продавець тут і... Сумніваюся, що у роздрібного продавця є бажання грати в лотерею (та і у покупця теж), ну винесли Вам нерозпечатану коробку, а ноутбук неробочий, і чи станете Ви дивитися наступний, або просто розвернетеся і підете з цього магазина? Швидше друге. А, враховуючи такий факт як наявність на ринку FRB техніки (про неї нижче) питання про відкриту коробку взагалі не повинне стояти, цю техніку продавець просто зобов'язаний перевірити, перш ніж виставити машину на продаж.

Це одна з причин, по якій не варто боротися за невскритість коробки. Продавець, що професійно займається портативною технікою, обов'язково тестуватиме всі машини (а як її тестувати, не розкриваючи коробку?), якщо ж якісь з них мають поломки або пошкодження, їх відразу відправлять постачальникові на заміну або оформлятиметься повернення грошей від постачальника. Варто відмітити, продавець в цьому випадку терпить збитки, тому досить часто продавець намагається відремонтувати товар на місці, після чого продати. Особливо часто цим користуються продавці, які продають техніку, що має офіційну сервісну підтримку. На ноутбуку безкоштовно для продавця поміняють зламану деталь на нову. Афішувати факт ремонту продавець, звичайно, не стане - дехто спробує відремонтовану машину видати за нову, хтось не стане так поступати, але це вже справа конкретного продавця.

Передбачимо, що винесли Вам розкриту коробку, і Ви не маєте нічого проти, стали дивитися сам ноутбук, а там, на клавіатурі наклеєні наклейки! Знову крик - “що це за б/у, раз наклейки наклеєні означає, він вже був у клієнта!”. Стоп, стоп, стоп, зупиніться і подумайте ще раз чи так це? Уявіть собі, що клієнт вигукнув - “А чому на ноутбуку немає російських букв? Ні, я такий ноутбук купувати не буду! Ну і що, що наклейки в комплекті? мені ніколи клеїти - я кваплюся, якщо я купую ноутбук, значить, він мені потрібний прямо зараз для роботи! Це наплювацьке відношення до часу клієнта!” На якого клієнта орієнтуватися продавцеві? Одночасно-то двом догодити не вийде. Добре, кластимемо наклейки в комплекті, а не наклеювати, хай клієнт сам посидить 10 хвилин наклеїть, нічого страшного не станеться. Але пройшло два дні, з якоїсь причини клієнт повернувся в магазин, показує ноутбук, і що ми бачимо? Ох, краще б клеїв все ж продавець - наклейки наклеєні абияк, клавіатура має жахливий вигляд. :-( Наклеювання це, звичайно, не мистецтво, але деякий навик в цій справі вітається. Так, вірогідність того, що ноутбук з наклеєними наклейками побував у іншого клієнта, все ж зберігається, але невже це так страшно? У деяких продавців є така послуга як MoneyBack (це можливість повернути ноутбук назад, якщо він по яких-небудь причинах Вас не влаштував), хтось скористався цією послугою і повернув ноутбук, Вам запропонували цей же ноутбук, ноутбук від цього став гірший? Причина, по якій попередній клієнт повернув комп'ютер може бути і не пов'язана з самим ноутбуком, наприклад, він знайшов грошей і вирішив узяти потужнішу модель. Перевірте весь ноутбук, потратьте годину, аби пізніше не жалкувати про те, що не зробили цього. Б/у ноутбук видно практично відразу, бруд на гумових ніжках, продавлені клавіші, потертий Touchpad, подряпини на корпусі і так далі.

Повернемося до коробки і доставки цієї коробки: кожен перевізник може наклеювати свою інформацію на цю коробку, пара-трійка додаткових перевізників і вся коробка обклеєна
усілякими папірцями. Спробуємо їх відклеїти, і стане не набагато краще. Сам ноутбук після цього перестав бути новим? Невже працездатність машини залежить від кількості наклейок на коробці? Якщо коробка має зовсім вже жахливий вигляд, то продавець може і упакувати в свою коробку без яких-небудь наклейок, але на такій коробці не буде і знаків виробника і наклейки з номером ноутбука. Чи критичний стан коробки? Перефразовую питання - на чому працювати будемо на ноутбуку або на коробці?

•Редактировать

Раніше Що потрібно знати про батареї ноутбуків | Пізніше Як вибрати КПК (PDA)

Залишити коментар

Передрук матеріалів без дозволу автора заборонено. безплатно скачати програми без регістрації, безкоштовно, софт для пк ad ноутбуки, компьютеры, мониторы Контакти