Брендові ноутбуки

Категорії статей: Ноутбуки ; 09.11.2010

Якщо провести аналогію між ноутбуками і автомобілями, то, як говорять японці, "автомобілі діляться на два види - Toyota і не Toyota".

Сьогодні по темпах зростання ринок ноутбуків випереджає сегмент настільних систем, і представляє величезний інтерес для всіх виробників комп'ютерів. Не залишається, звичайно, в цьому посторонь і Тайвань. Якість переходить в кількість. Загалом "гучні тайваньські імена", вже давно звучать на комп'ютерному ринку нашої країни. Але розділимо "червоний" Тайвань, і високотехнологічну індустрію портативної техніки brand-name.

Техніка brand-name це кінцевий продукт, повністю виготовлений на заводі всесвітньо відомою фірмою, скріплений єдиним фірмовим знаком, що гарантує аутентичність і якість всього продукту в цілому. Виробник має багатолітню історію успішного виробництва цієї техніки, володіє потужною фінансовою і технічною базою, широкою інфраструктурою по всьому світу. Якість таких продуктів перевірена часом, протестована провідними світовими інститутами.

Брендові  ноутбуки

Таким чином відмінностями brand-name є фірмовий знак, висока якість і надійність, потужний сервіс і підтримка, динамічність і успішність виробництва, багатолітнє лідерство продажів на провідних ринках світу. У 99 випадках з 100 у вас навіть не виникнуть питання з приводу якості самого ноутбука, і вам не буде потрібен ремонт.

Тепер перейдемо на Тайвань. За останніми даними доля тайваньської індустрії зросла до 80%. Все частіше на звороті ноутбуків читаєш: made in Taiwan. Але ноутбуки тайваньського походження діляться на три групи:

1. Ноутбуки японських та американських фірм які частково або повністю збираються на своїх заводах в Тайвані або на OEM-основі тайваньських комп'ютерів (Dell, Compaq, Nec)

2. Ноутбуки тайваньських виробників (Acer, Mitac, Asus, Twinhead, Leo, і так далі)

3. Ноутбуки під торгівельними марками, що збираються дрібними компаніями різних країн з тайваньських комплектуючих, у тому числі і на теренах колишнього СНД

Ноутбуки першої групи хорошої якості. І тут, хай вас не бентежить напис made in Taiwan, раз вже HP ліпить на них свій лейбл - значить, якість нормальна (і так воно і є, хоча після об'єднання HP і Compaq - майже вся лінійка ноутбуків HP знята з виробництва, на користь Compaq). Поза сумнівом, клас цих машин останнім часом виріс. Високі вимоги до якості, передпродажної підготовки. Високий рівень сервісу і підтримки. Непогана начинка особливо для "топових" моделей.

А що можна сказати про ноутбуки другої групи? - Так, за $1000:1500 випускаються машинки нормальної якості, а ось для нижньої цінової категорії - в наявності всі ознаки відверто тайваньських комп'ютерів: корпус з м'якої дешевої пластмаси, конструкція ненадійна (корпус прогинається на вазі), клавіатура жорстка, дешева елементна база - економія на всьому: процесори ставляться від стаціонарних комп'ютерів(!!!) з високим енергоспоживанням і як наслідок - вентиляторами, що постійно дзижчать, дешеві вінчестери, матриці, дисководи, акумуляторні батареї.

На третій групі довго зупинятися не хочеться. Зібрані з одного тайваньського "конструктора", вони продаються під різними торгівельними марками, і ці "переносні десктопи" на немобільних процесорах, схожі як близнята. Краще не говорити про надійність гучних бюджетних моделей - вже кожен десятий з цих нових ноутбуків відбраковується, а частина потребує ремонту вже у перший рік експлуатації.

Ноутбук це не настільний комп'ютер і якщо він починає "глючити" то це надовго. Навіть дешевизна тут не компенсує втрати. Як правило, ноутбуки купують або для роботи, або для піжонства. У другому випадку чоловік швидше купить престижну марку, а в першому тим більше чинник надійності важливіший. Так і хочеться сказати банальність - скупий платить двічі.

Звичайно, і IBM і Sony, а в останній рік і Toshiba, мають свої виробництва в третіх країнах (конкуренція заставляє знижувати собівартість, всі прості не високотехнологічні виробництва зміщуються в сектор дешевої робочої сили). Напевно тому існує думка, що всі ноутбуки роблять на Тайвані, а потім на них клеять різні наклейки. Виходить Тайвань - початок всіх початків.

Загалом, інститути, у яких розроблялися високі технології і заводи, на яких робилися по цих технологіях оригінальні ноутбуки (зараз це вже ноутбуки "refurbished") нікуди не поділися. Вони починали, вони і продовжують. Сьогодні науковий потенціал японських і американських компаній продовжує стрімкий розвиток портативних технологій, і саме на заводах цих фірм зосереджено все сучасне устаткування і високооплачуваний персонал для реалізації всіх новинок в техніці brand-name. Тайваню довіряється лише те, що перестало бути високою технологією. Причому під пильним контролем, оскільки "бренд" за якість своєї техніки відповідає своїм ім'ям, а це найдорожче, що у нього є. Тому бренди дешевшають, але залишаються "брендами".

По зовнішнім джерелам.

•Редактировать

Раніше Апгрейд ноутбуків | Пізніше Охолодження ноутбука - практичні поради

Залишити коментар

Передрук матеріалів без дозволу автора заборонено. безплатно скачати програми без регістрації, безкоштовно, софт для пк ad ноутбуки, компьютеры, мониторы Контакти